|
|
ЧУЈ НЕ ЦРПКО, ЧУЈ НЕ ГЛАСНО И ЈАСНО! |
За ова веќе сум пишувала но вредно е да се повтори. Република Македонија може да ја ТУЖИ ООН ПРЕД МЕЃУНАРОДНИОТ СУД ВО ХАГ поради кршење на чл.83 од Конвенцијата за претставување на државите во нивните односи со меѓународните организации од универзален карактер. Имено, врз основа на фактот дека ООН е исто така договорна страна што би го ратификувала евентуалниот договор што Црпко би го склучил со Ципрас, и со оглед дека ООН е правно лице како и РМ, ООН де јуре преку одобрувањето на овој договор ќе биде вовлечена во директна дискриминација на Македонија и на Македонците и покрај нејзината обврска да не врши дискриминација кон своите земји-членки. ООН ќе биде ставена од страна на Грција пред чин на кршење на ОВАА КОНВЕНЦИЈА поради ФАКТОТ ШТО Конвенцијата исто како и ПОВЕЛБАТА НА ООН Е ПРАВЕН ДОГОВОР, ВО КОЈ ООН И МАКЕДОНИЈА се утврдени како РАМНОПРАВНИ ДОГОВОРНИ СТРАНИ ПОТПИСНИЧКИ НА Конвенцијата и на ПОВЕЛБАТА. Со потврдувањето на евентуалниот договор со Грција ООН се вовлекува во ДИСКРИМИНАЦИЈА спрема Македонија, и спрема нејзиниот ПРАВЕН ИДЕНТИТЕТ како држава што е дел од нејзиниот правен субјективитет. Директно се повредува и чл.83 од Виенската Конвенција за претставување на државите и нивните односи со меѓународните организации од универзален карактер од 1975 година кој гласи: „In the application of the provisions of the present Convention no discrimination shall be made as between States.” Види и член 105 од Повелбата на ООН како и Советодавното мислење на Меѓународниот суд од 1949 година каде се утврдува дека ООН е меѓународно правно лице, кое може да се тужи како правно одговорен субјект. Во оваа смисла е и Конвенцијата на ООН за привилегиите и имунитетите на ООН од 1946 год. Еве што точно стои во преамбулата на Конвенцијата: "The States Parties to the present Convention, Recognizing the increasingly important role of multilateral diplomacy in relations between States and the responsibilities of the United Nations, its specialized agencies and other international organizations of a universal character within the international community, Having in mind the purposes and principles of the Charter of the United Nations concerning the sovereign equality of States, the maintenance of international peace and security and the promotion of friendly relations and cooperation among States, Recalling the work of codification and progressive development of international law applicable to bilateral relations between States which was achieved by the Vienna Convention on Diplomatic Relations of 1961, the Vienna Convention on Consular Relations of 1963, and the Convention on Special Missions of 1969, Believing that an international convention on the representation of States in their relations with international organizations of a universal character would contribute to the promotion of friendly relations and cooperation among States, irrespective of their political, economic and social systems, Recalling the provisions of Article 105 of the Charter of the United Nations, Recognizing that the purpose of privileges and immunities contained in the present Convention is not to benefit individuals but to ensure the efficient performance of their functions in connection with organizations and conferences, Taking account of the Convention on the Privileges and Immunities of the United Nations of 1946, the Convention on the Privileges and Immunities of the Specialized Agencies of 1947 and other agreements in force between States and between States and international organizations, Affirming that the rules of customary international law continue to govern questions not expressly regulated by the provisions of the present Convention.." Македонската Влада спроведува во заговор со Грција национална дискриминација против сопствениот народ, или како што вели Мирјана Петир, духовен геноцид врз Македонците. Со преговорите со Грција, со овој вид на таен заговор што се прави без јавноста да има информации што се случува, Владата на Македонија е директен соучесник и помагач на Грција во флагрантното кршење на меѓународното право, директното мешање во внатрешните работи на Република Македонија, со елементи на национална дискриминација, загрозувајќи го суверенитетот и достоинството на Република Македонија. Со проблематизирањето на државното име на директен начин се доведуваат во прашање сите елементи на државноста и капацитетот на државната суверена еднаквот со другите држави во системот на организираната меѓународна заедница. Со преговорите со Грција, Македонската Влада целосно го урна угледот на државата, проблематизирајќи го идентитетот на народот со што директно го посрамоти народот и државата. Со тоа проблемтизирање на идентитетот на државата и на народот, Македонците и Македонија станаа предмет на смеа и омаловажување насекаде во светот, вклучувајќи ја и ООН. ОВОЈ СРАМ И НАЦИОНАЛНО ОМАЛОВАЖУВАЊЕ НЕМА ДА ГО ПРОСТИМЕ!!! НИКОГАШ!!! ЧУЈ НЕ ЦРПКО, ЧУЈ НЕ ГЛАСНО И ЈАСНО! |